លក្ខខណ្ឌផ្សេងៗ
- និយមន័យ
លក្ខខណ្ឌ័ទាំងអស់នេះត្រូវបានអនុវត្ត និងមានអត្ថន័យដូចខាងក្រោម លើកលែងតែមានការបញ្ចាក់ផ្សេងក្រៅពីនេះ រឺ បរិបទដែលតម្រូវឲ្យមាន ៖
- “ពួកយើង” ឬ “របស់យើង” មានអត្ថន័យសំដៅទៅលើ ក្រុមហ៊ុន បុគ្គលិក អ្នកទទួលការបន្ត និងអ្នកតំណាងណាមួយរបស់ Kerry Express (Cambodia) Co.,Ltd.,
- “You” ឬ “Your” មានអត្ថន័យសម្ដៅទៅលើ អ្នកដែលមានឈ្មោះជាអ្នកដែលបានផ្ញើទំនិញនៅក្នុងលិខិត ឬឯកសារបញ្ជាក់ពីការដឹកជញ្ជូនទំនិញ ។
- “Shipper” មានអត្ថន័យសម្ដៅទៅលើ ឈ្មោះអ្នកផ្ញើទំនិញដែលមាននៅក្នុងលិខិត ឬឯកសារបញ្ជាក់ពីការដឹកជញ្ជូនទំនិញ ។
- “Sender” មានអត្ថន័យសម្ដៅទៅលើអ្នកដែលបានប្រគល់់ទំនិញអោយមកពួកយើង ហើយពួកគេក៏មិនអាចតម្រូវថាជាអ្នកផ្ញើទំនិញនោះផងដែរ ។
- “Consignee” មានអត្ថន័យសម្ដៅទៅលើ បុគ្គលឬក៏ក្រុមហ៊ុនដែលទទួលបញ្ញើទំនិញដូចដែលមានឈ្មោះនៅក្នុងលិខិត ឬឯកសារបញ្ជាក់ពីការដឹកជញ្ជូនទំនិញ ។
- “Receiver” មានអត្ថន័យសម្ដៅទៅលើអ្នកដែលទទួលទំនិញ ឬម្ចាស់ទំនិញ ។ ពួកគេអាចជាអ្នកដែលទទួលបញ្ញើទំនិញដោយផ្ទាល់ ឬក៏អាចជាបុគ្គលម្នាក់ដែលមានសិទ្ធជាអ្នកគ្រប់គ្រង ឬតំណាងអោយម្ចាស់ទំនិញនោះបាន ។
- “Shipment” ឬ “ការដឹកជញ្ជូន” មានអត្ថន័យសម្ដៅទៅលើទំនិញ ឬកញ្ចប់ប្រៃសណីយ៍ដែលត្រូវបានប្រគល់ និងទទួលដោយពួកយើងផ្ទាល់សម្រាប់រៀបចំធ្វើការដឹកជញ្ជូននៅក្រោមលិខិត ឬឯកសារបញ្ជាក់ពីការដឹកជញ្ជូនទំនិញតែមួយ ។
- “Consignment Note” ឬ “ឯកសារកំណត់ចំណាំ” មានអត្ថន័យសម្ដៅទៅលើឯកសារដែលបានចុះលេខសម្គាល់មួយសម្រាប់មុខទំនិញ ឬក៏អាចជាឯកសារអមណាមួយដែលមានតម្លៃស្មើគ្នានៅក្នុងក្រដាសឬក្រោមទម្រង់អេឡិចត្រូនិចដែលទាក់ទងនឹងការដឹកជញ្ជូន ។
- លក្ខន្តិកៈ មានអត្ថន័យថាល័ក្ខខ័ណ្ឌនិងគោលការណ៍ស្តង់ដារទាំងនេះ នឹងអាចត្រូវបានធ្វើវិសោធនកម្មឬបំពេញបន្ថែមដោយយើងពីពេលមួយទៅពេលមួយទៀតនាពេលខាងមុខ ។
- “ថ្ងៃធ្វើការ” គឺមានន័យថា ចាប់ពីថ្ងៃច័ន្ទរហូតដល់ថ្ងៃសៅរ៍ដោយមិនរាប់បញ្ចូលថ្ងៃឈប់សម្រាកជាតិនៅក្នុងព្រះរាជាណាចក្រកម្ពុជានោះឡើយ ។
- ការទទួលយកលក្ខខណ្ខរបស់យើង
នៅពេលដែលលោកអ្នកបានប្រើប្រាស់សេវាកម្មបញ្ញើទំនិញមកអោយពួកយើង នោះមានន័យថាអ្នកបានទទួលយល់ស្រប និងធ្វើតាមលក្ខខណ្ឌរបស់ពួកយើងដែលបានចែងក្នុងនាមជាអ្នកបញ្ញើទំនិញ អ្នកទទួលបញ្ញើទំនិញ ឬក៏ជាបុគ្គលណាមួយដែលមានជាប់ទាក់ទងទៅនឹងទំនិញនោះ ។
- ទំនិញដឹកជញ្ជូនដែលមិនអាចទទួលយកបាន
- មុខទំនិញខាងក្រោមគឺជាទំនិញដែលមិនអាចទទួលដឹកជញ្ជូនបាន ដូច្នេះអ្នកមិនត្រូវធ្វើការបញ្ញើទំនិញទាំងនោះឡើយ៖
- ទំនិញដែលខុសច្បាប់ ឬត្រូវបានហាមឃាត់ដែលស្ថិតនៅក្រោមច្បាប់ដែលបានចែង
- ទំនិញគ្រោះថ្នាក់ដែលមានរួមបញ្ជូលសារធាតុពុល ផ្ទុះ ឬក៏សព្វាវុធជាដើម
- ថ្មដែលបានប្រើប្រាស់រួច
- រាល់គ្រឿងញៀនទាំងឡាយដូចជាបារី ថ្នាំជក់អេឡិចត្រូនិច និងផលិតផលដែលពាក់ព័ន្ធជាដើម
- រាល់ភេសជ្ជៈដែលមានសារជាតិអាល់កុល
- លុយ និងរូបិយប័ណ្ឌណាមួយដែលស្មើនឹងសាច់ប្រាក់ដូចជា ស្ដុក និងប័ណ្ឌភាគហ៊ុន
- កាត ដកនិងដាក់ប្រាក់ ឬកាតសាច់ប្រាក់ជាដើម
- ឯកសារផ្ទាល់ខ្លួនដែលចេញដោយអាជ្ញាធររដ្ឋាភិបាលដូចជាអត្តសញ្ញាណប័ណ្ណ លិខិតឆ្លងដែន និងប័ណ្ណបើកបរជាដើម។
- លិខិតដែលមានផ្ទុកទៅដោយព័ត៌មានសម្ងាត់ជាច្រើន ណាមួយ។
- មាស ប្រាក់ លោហៈ ឬត្បូងពាក់កណ្តាលមានតម្លៃ
- វត្ថុបុរាណដូចគំនូរ រូបចំលាក់ជាដើម
- រាល់សត្វដែលមានជីវិតទាំងអស់
- សាកសពមនុស្ស ឬសត្វ ផ្នែកនៃសារពាងកាយនានា
- ទំនិញដែលមិនបានធ្វើការវ៉ិចខ្ចប់ត្រឹមត្រូវ
- ទំនិញដែលខ្ចប់ដោយប្រើប្រាស់ប្រអប់ជ័រពពុះ
- ទំនិញដែលអាចធ្វើអោយមានការខូចខាតដល់ទំនិញដទៃទៀត
- ទំនិញដែលមានបណ្ដោយ ទទឹង និងកំពស់លើសពី ១៨០ សង់ទីម៉ែត្រ និងមានទម្ងន់លើសពី ៣០ គីឡូក្រាម
- ទំនិញណាមួយដែលតម្រូវអោយពួកយើងធ្វើការសុំអាជ្ញាប័ណ្ណពិសេស ឬ លិខិតអនុញ្ញាតសម្រាប់ការដឹកជញ្ជូនការនាំចូលឬនាំចេញ។
- រាល់បទប្បញ្ញត្តិផ្សេងទៀតដែលមិនបានចែងនៅទីនេះ យើងនឹងមិនទទួលខុសត្រូវចំពោះការបាត់បង់ការខូចខាតឬការបញ្ជូនយឺតយ៉ាវទៅនឹងវត្ថុទាំងឡាយដែលបានចែងក្នុងផ្នែកទី ៣.១ ។
- អ្នកត្រូវសងជំងឺចិត្តយើងចំពោះរាល់ការទាមទារសំណងថ្លៃដើម និងការចំណាយដែលកើតឡើងមកពួកយើងដោយសារការរំលោភលើច្បាប់និងបទបញ្ញត្តិណាមួយ ដែលមានចែងក្នុងផ្នែកទី ៣.១ ។
- ទំនិញដែលមិនមានផ្តល់សំណង
- វត្ថុខាងក្រោមអាចត្រូវបានទទួលយកដោយឃែរី អិចប្រេស ក្នុងលក្ខខណ្ឌជាក់លាក់ណាមួយ ប៉ុន្តែលក្ខខណ្ឌទាមទារ អាចនឹងខុសពីលក្ខខណ្ឌធម្មតា៖
- អាហារស្ងួត, ស្ករគ្រាប់, សូកូឡា
- អាហារដែលងាយនឹងខូចដែលទទួលបានការខ្ចប់ត្រឹមត្រូវ
- ប័ណ្ណទូទាត់ ប័ណ្ណគូប៉ុង
- ផលិតផលរាវណាមួយដូចជា ទឹក ប្រេង ក្រែម សេរ៉ូម ជែលជាដើម ។ល។
- អាគុយម៉ូតូឬរថយន្តថ្មី
- រុក្ខជាតិ និងដើមឈើ
- ការធានា និង សំណងសម្រាប់អតិថិជន
- អតិថិជននឹងត្រូវសងជម្ងឺចិត្ត នឹងទទួលខុសត្រូវចំពោះការបាត់បង់ ឬខូចខាតដោយកើតឡើងចេញពីការបរាជ័យក្នុងការគោរពទៅតាមការធានាដូចខាងក្រោម៖
- ទំនិញមិនមានវត្ថុទាំងឡាយណាដែលមានចែងនៅក្នុងផ្នែកទី ៣.១ ។
- រាល់ព័ត៌មានទាំងឡាយដែលអ្នកបញ្ញើទំនិញ ឬអ្នកតំណាងបានផ្ដល់អោយគឺប្រាកដថាច្បាស់លាស់ និងពេញលេញ
- អ្នកផ្ញើទំនិញបានអនុវត្តទៅតាមរាល់ច្បាប់ដែលបានអនុវត្តការនាំចេញនាំចូល និងបទប្បញ្ញត្តិផ្សេងទៀត។
- ទំនិញត្រូវបានធ្វើការវ៉ិចខ្ចប់ត្រឹមត្រូវសមរម្យដែលអាចការពារពីការខូចខាតដោយការប៉ះទង្គិចក្នុងពេលដឹកជញ្ជូន
- អតិថិជនត្រូវដឹងថាក្នុងករណីមានការបាត់បង់ឬខូចខាតណាមួយកើតឡើង ការទាមទារសំណងអាចនឹងមិនត្រូវបានទទួលយកទេប្រសិនបើការដឹកជញ្ជូននេះមានសារធាតុដែលមានចែងក្នុងផ្នែកទី ៤ ។
- អ្នកផ្ញើទំនិញត្រូវផ្តល់ពត៌មានឲ្យបានត្រឹមត្រូវនៅក្នុងឯកសារដឹកជញ្ជូន៖
- ឈ្មោះអ្នកផ្ញើ អាសយដ្ឋាន និងលេខទំនាក់ទំនង
- ឈ្មោះអ្នកទទួលទំនិញ អាសយដ្ឋាន និងលេខទំនាក់ទំនង
- ព័ត៌មានពីអ្នកផ្ញើ រូមមាន លេខកញ្ចប់ ឈ្មោះ ចំនួន តម្លៃ ចំនួនទឹកប្រាក់ដែលត្រូវបង់នៅពេលប្រគល់អីវ៉ាន់ ប្រសិនបើមាន
- ប្រភេទសេវាកម្ម និង
- ការណែនាំពិសេសផ្សេងៗ
- ដើម្បីសុវត្ថិភាព អ្នកផ្ញើត្រូវផ្តល់ឯកសារបញ្ជាក់អត្តសញ្ញាណផ្ទាល់ខ្លួន (ឧទាហរណ៍អត្តសញ្ញាណប័ណ្ណ លិខិតឆ្លងដែន) ដល់បុគ្គលិករបស់យើងដើម្បីធ្វើកត់ត្រា។
- ការដឹកជញ្ជូនទំនិញ
- ការដឹកជញ្ជូននឹងចាត់ទុកថាបញ្ចប់នៅពេលដែលកញ្ចប់ទំនិញបានបញ្ចូនទៅដល់អាសយដ្ឋានរបស់អ្នកទទួលទំនិញដែលបានបញ្ជាក់នៅលើលិខិតឬឯកសារដឹកជញ្ជូន។ប៉ុន្តែមិនចាំបាច់មានឈ្មោះអ្នកទទូលស្កាល់នោះទេ។
- ទំនិញមិនអាចបញ្ជូនទៅក្នុងប្រអប់សំបុត្រឬ កូដប្រៃសណីយ៍ទេ។
- ប្រសិនបើអ្នកទទូលទំនិញមិនស្ថិតនៅអាសយដ្ឋានដែលផ្តល់ឲ្យនោះទេ ពួកយើងនឹងបញ្ចូនទំនិញទៅនរណាម្នាក់តាមអាសយដ្ឋានរបស់អ្នកទទួល ដូចជា មិត្តរួមការងារ សមាជិកគ្រួសារជាដើម។ ទំនិញត្រូវបានបញ្ចូនទៅអាសយដ្ឋានដែលមានតំបន់ទទូលកណ្តាល អាចបញ្ចូនទៅតំបន់ទាំងនោះដូចជា ការិយាល័យ ការិយាល័យគ្រប់គ្រង និងអ្នកទទួលភ្ញៀវនៅអាសយដ្ឋានអ្នកទទួល។ ពូកយើងនឹងមិនបញ្ជូនទំនិញទៅទីតាំងដែលគ្មានអ្នកទទួលឡើយ ទោះបីបាន សំណើរពីខាងអ្នកផ្ញើ ឬអ្នកទទួល។
- ពូកយើងនឹងមិនបញ្ជូនទំនិញទៅអាស្រ័យដ្ឋានក្រៅពីអាស្រ័យដ្ឋានរបស់អ្នកទទួលដែលបានបញ្ជាក់លើលិខិតដឹកជញ្ជូនទេ លើកលែងតែទទួលបានសំណើរពីអ្នកផ្ញើ ដោយអ្នកទទួលត្រូវទាក់ទងអ្នកផ្ញើដើម្បីធ្វើការស្នើសុំព័ត៌មាននេះ។
- ភស្ដុតាងនៃការដឹកជញ្ជូន
- ហត្ថលេខាពីអ្នកទទួលនឹងត្រូវបានទាមទារទុកជាភស្ភុតាងនៃការដឹកជញ្ជូន។
- ក្នុងករណីដែលអ្នកទទួលទំនិញខុសគ្នា អ្នកដឹកជញ្ជូននឹងព្យាយាមប្រើហេតុផលសមរម្យណាមួយដើម្បីបញ្ជាក់ពីអត្តសញ្ញាណរបស់អ្នកទទួល។ ហត្ថលេខាផ្ទាល់របស់អ្នកទទួលនឹងត្រូវបានទាមទាជាភស្ភុតាងនៃការដឹកជញ្ជូន។
- ក្នុងកាលៈទេសៈពិសេសដែលមិនអាចទទួលបានហត្ថលេខា អ្នកដឹកជញ្ជូនយើងនឹងធ្វើការកំណត់សំគាល់ ពេលខ្លះហត្ថលេខាអាចមិនត្រូវបានចុះដោយមានហេតុផលជាច្រើន។
- ការដឹកជញ្ជូនមិនបានជោគជ័យ
- ការដឹកជញ្ជួនប្រហែលជាមិនបានជោគជ័យទេដោយសារហេតុផលផ្សេងៗដូចជា៖
- អ្នកទទួលទំនិញបដិសេធមិនទទួលទំនិញ និងបង់ថ្លៃវិក័យប័ត្រ។
- មិនអាចកំណត់ទីតាំងរបស់អ្នកទទួលទំនិញដោយហេតុផលណាមួយ។
- មិនមានអ្នកដែលអាចទទូលទំនិញ នៅពេលដែលទៅដល់អាសយដ្ឋានរបស់អ្នកទទួលទំនិញ។
- ទំនិញគឺត្រូវរង់ចាំសកម្មភាពពីអ្នកទទួល តាមរយៈទូរស័ព្ទដើម្បីបញ្ជាក់ពីការដឹកជញ្ជូន ការទទួលយកទំនិញនៅចំនុចសេវាកម្មរបស់យើង ឬការពន្យាពេលដឹកជញ្ជូនផ្សេងៗ។
- ករណីដែលការដឹកជញ្ជូនមិនបានជោគជ័យនៅលើកដំបូង យើងនឹងព្យាយាម ដឹកជញ្ជូនទំនិញម្តងទៀតនៅ ថ្ងៃបន្ទាប់នៃថ្ងៃធ្វើការដោយមិនគិតថ្លៃ(ធ្វើការព្យាយាមដឹកជញ្ជូនរហូតដល់ 3ដង)។
- ប្រសិនបើយើងជឿជាក់ថាព័ត៌មានអ្នកទទូលទំនិញដែលផ្តល់ដោយអ្នកផ្ញើ គីមិនត្រឹមត្រូវ ឬមិនមានភាពច្បាស់លាស់នោះ យើងនឹងធ្វើការផ្អាក់បញ្ញើចេញ និងធ្វើការស្នើសុំការណែនាំបន្ថែមទៀតពីអ្នកផ្ងើ។
- ការដឹកជញ្ជូនយឺតយ៉ាវ
- ការដឹកជញ្ជូនយឺតយ៉ាវ សំដៅទៅលើការដឹកជញ្ជូនត្រូវបានបញ្ជប់ដែលចំណាយពេលយូរជាងកាលបរិច្ឆេទដឹកជញ្ជូនដែលបានប៉ាន់ស្មាន។កាលបរិច្ឆេទនៃការដឹកជញ្ជូនដែលបានបញ្ជាក់គឺជាការប៉ាន់ស្មានប៉ុណ្ណោះហើយមិនមានការធានាទេ។
- នៅពេលដែលពួកយើងព្យាយាមចែកចាយទំនិញឲ្យបានតាមកាលវិភាគ និងពេលវេលា យើងនឹងមិនទទួលខុសត្រូវចំពោះការខូចខាតឬការខាតបង់ដោយផ្ទាល់ឬដោយប្រយោលដែលបណ្តាលមកពីការពន្យាពេលក្នុងការដឹកជញ្ជូននោះទេ។
- ទំនិញដែលមិនអាចបញ្ជូនចេញ នឹងការបញ្ជូនត្រលប់មកវិញ
- ការដឹកជញ្ជូនត្រូវបានគេចាត់ទុកថាមិនជោគជ័យ បានក្នុងស្ថានភាពជាក់លាក់ ឧទាហរណ៍៖
- រាល់ការព្យាយាមដឹកជញ្ជូនឡើងវិញទាំងអស់គឺចាត់ទុកថា មិនទទួលបានជោគជ័យ។
- ការដឹកជញ្ជូនទំនិញដែលមិនជោគជ័យក្នុងរយៈពេល ៧ថ្ងៃ នៃថ្ងៃធ្វើការបើយោងតាមកាលបរិច្ឆេទដឹកជញ្ជូនដែលបានប៉ាន់ស្មាន។
- អ្នកផ្ញើមិនអាចផ្តល់ការណែនាំបន្ថែមតាមសំណើរបស់យើង។
- អ្នកផ្ញើធ្វើការស្នើរសុំលុបចោលការដឹកជញ្ជូន និងជញ្ជូនទំនិញត្រឡប់មកវិញដោយហេតុផលណាមួយ។
- ទំនិញដែលមិនអាចបញ្ជូនចេញ នឹងធ្វើការបញ្ជូនត្រឡប់ទៅអ្នកផ្ញើវិញ ហើយអ្នកផ្ញើត្រូវទទួលខុសត្រូវនៅតម្លៃផ្ញើត្រលប់។ប្រសិនជាមិនមានអ្នកមកទទួលទំនិញទេ យើងនិងធ្វើការបោះចោល ឬធ្វើការលក់ដោយមិនមានការទទួលខុសត្រួវណាមួយ អ្នកផ្ញើ ឬនរណាម្នាក់ឡើយនិងមិនមានការជូនដំណឹងជាមុន។ ហើយប្រាក់ ដែលទទួលបាននឹងត្រូវចំណាយលើថ្លៃសេវាកម្ម និងចំណាយរដ្ឋបាល ហើយតុល្យភាពនៃការលក់នឹងត្រូវប្រគល់ជូនអ្នកផ្ញើវិញ (បើមាន)។
- ថ្លៃសេវាដឹកជញ្ជូននិងថ្លៃសេវាផ្សេងៗទៀតដែលត្រូវបានបង់សម្រាប់ការដឹកជញ្ជូនគឺមិនអាចសងវិញបានទេ។
- ការដឹកជញ្ជូនអាចត្រូវបានបញ្ជូនទៅកាន់អាសយដ្ឋានរបស់អ្នកផ្ញើវិញដោយផ្ទាល់ ឬទៅកន្លែងសេវាកម្មណាមួយរបស់យើង ដែលអ្នកផ្ញើបានកំណត់ទៅទទួល។
- ប្រសិនបើទំនិញត្រូវបានបញ្ជូនទៅដល់អាសយដ្ឋានអ្នកផ្ញើ ត្រូវគោរពតាមលក្ខខណ្ឌទី ៦ ដល់ ៩។
- ប្រសិនបើទំនិញដែលនឹងត្រូវបញ្ជូនប្រឡប់ទៅវិញ ដែលត្រូវទទួលដោយអ្នកផ្ញើ នៅកន្លែងសេវាកម្មណាមួយរបស់យើងដែលបានកំណត់ដោយអ្នកផ្ញើ ពូកយើងនឹងធ្វើការទំនាក់ទំនងអ្នកផ្ញើឲ្យមកទទួលនៅថ្ងៃដែលទំនិញមកដល់ ហើយត្រូវមកទទួលក្នុងរយៈពេលប្រាំពីរ (៧) ថ្ងៃធ្វើការ។ ប្រសិនជាមិនមានអ្នកមកទទួលទំនិញទេ យើងនិងបោះចោល ឬធ្វើការលក់ដោយមិនមានការទទួលខុសត្រូវណាមួយ ដល់អ្នកផ្ញើ ឬនរណាម្នាក់ឡើយដោយមិនមានការជូនដំណឹងជាមុន។ ហើយប្រាក់ ដែលទទួលបាននឹងត្រូវចំណាយលើថ្លៃសេវាកម្ម និងចំណាយរដ្ឋបាល ហើយតុល្យភាពនៃការលក់នឹងត្រូវប្រគល់ជូនអ្នកផ្ញើវិញ (បើមាន)។
- ថ្លៃសេវាដឹកជញ្ជូន និងថ្លៃផ្សេងៗ
- ថ្លៃសេវាដឹកជញ្ជូនគឺតម្រូវអោយបង់ដោយអ្នកផ្ញើទំនិញ ហើយវានឹងត្រូវធ្វើការគណនាតាមវិធីដូចខាងក្រោ៖
- ទំងន់រិមាត្រ
- ការប្រៀបធៀបទំហំនៃទំនិញ (ផលបូកសរុបនៃប្រវែងបណ្ដោយ, ទទឹង, និងកំពស់) និងទម្ងន់របស់វា ។ សម្រាប់វិធីនេះ ទំហំនិងទម្ងន់ផ្សេងៗនឹងមានតម្លៃផ្សេងៗគ្នា ហើយថ្លៃសេវាដឹកជញ្ជូនជាក់ស្ដែងសម្រាប់ទំនិញនោះនឹងត្រូវកំណត់ដោយប្រៀបធៀបតម្លៃនៃទំហំនិងទម្ងន់របស់វាណាមួយណាដែរលើខ្ពស់ជាង ។
- ការគិតថ្លៃផ្សេងទៀតដូចជា ការយកថ្លៃបន្ថែម ទឹកប្រាក់ដែលបានប្រមូល ការធានារ៉ាប់រង ការបង់ថ្លៃបន្ថែមកម្លាំងពលកម្ម ការបង់ថ្លៃទឹកប្រាក់ទំនិញបញ្ចូលត្រលប់ ការបង់ថ្លៃសេវាកម្មរហ័សពិសេស។ ល។ ក៏អាចអនុវត្តចំពោះការដឹកជញ្ជូនរបស់អ្នកដែរ។ រាល់ការចំណាយអាចនឹងធ្វើការផ្លាស់ប្តូរដោយគ្មានការជូនដំណឹងជាមុន។
- សេវាបង់ប្រាក់នៅពេលប្រគល់ទំនិញ និងតម្លៃបន្ថែមលើការប្រមូល
- ប្រសិនបើមានការប្រើប្រាស់សេវាកម្មប្រមូលប្រាក់(COD) អ្នកផ្ញើតម្រូវអោយ បង់ថ្លៃទឹកប្រាក់បន្ថែម។ ចំនួន COD អតិបរិមារបស់យើងគឺ ៥០០ដុល្លា ក្នុងមួយវិក័យប័ត្រ។
- ការបំពេញការងារលើសេវាកម្មប្រមូលប្រាក់(COD) មិនធ្វើឱ្យយើងក្លាយជាភ្នាក់ងាររបស់អ្នកផ្ញើទេហើយក៏មិនត្រូវមានកាតព្វកិច្ចណាមួយ ចំពោះអ្នកទទួលផងដែរ។
- អ្នកផ្ញើទំនិញនឹងទទួលខុសត្រូវរាល់ហានិភ័យណាមួយដែលជាប់ទាំងទងនឹងការបង់ប្រាក់ ដែលរួមបញ្ចូលការមិនបានបង់ប្រាក់ ការបង់ប្រាក់មិនគ្រប់គ្រាន់ និងការភ្លេចភ្លាំងជាដើម ។
- ការកែតម្រូវអាសយដ្ធាន និងការផ្លាស់ប្ដូរទីតាំងដឹកជញ្ជូន
- ប្រសិនបើអ្នកផ្ញើទំនិញមិនបានផ្ដល់នូវអាសយដ្ឋានត្រឹមត្រូវនឹងពេញលេញរបស់អ្នកទទួលបញ្ញើបាននោះ ពួកយើងអាចនឹងព្យាយាមស្វែងរកអាសយដ្ឋានត្រឹមត្រូវណាមួយដើម្បីបញ្ជូនទំនិញទៅ។ ប្រសិនបើយើងមិនអាចរកវាបានដោយខ្លួនឯង នោះពួកយើងនឹងធ្វើការទំនាក់ទំនងទៅអ្នកផ្ញើទំនិញក្នុងការណែនាំ ។ ប្រសិនបើការផ្លាស់ប្ដូរទីតាំងឬបញ្ជូនបន្តជាតម្រូវការចាំបាច់សម្រាប់ការបញ្ជូនទំនិញអោយទៅដល់អាសយដ្ឋានត្រឹមត្រូវ នោះការដឹកជញ្ជូននេះនឹងអាចមានការតម្លៃបន្ថែម។
- ប្រសិនបើអ្នកទទួលបញ្ញើ ធ្វើការស្នើសុំផ្លាស់ប្ដូរទីតាំងអាស័យដ្ឋានដឹកជញ្ជូន នោះពួកគេត្រូវធ្វើការទាក់ទងទៅអ្នកផ្ញើ ទើបពួកគេអាចផ្ដល់នូវការណែនាំថ្មីនោះមកកាន់ពួកយើង ។
- រាល់ការផ្លាស់ប្ដូរទីតាំងនៃការដឹកជញ្ជូននឹងអាចធ្វើអោយមានការតម្លើងតម្លៃកើតមានឡើង ។
- សិទ្ធិក្នុងការត្រួតពិនិត្យ
- យើងនឹងរក្សាសិទ្ធិក្នុងការបើកត្រួតពិនិត្យរាល់ទំនិញណាមួយដោយមិនបានផ្តល់ដំណឹងទុកជាមុន ដើម្បីធានាបានដល់សុវត្ថិភាព សន្តិសុខ ទៅតាមច្បាប់ឬហេតុផលណាមួយ ។
- ដូចគ្នានេះដែរ អាចនឹងមន្រ្តីរដ្ឋាភិបាលតម្រូវអោយធ្វើការបើកត្រួតពិនិត្យមុខទំនិញណាមួយកើតមានឡើង។ ពួកយើងនឹងតម្រូវអោយធ្វើតាម ដោយមិនបានផ្តល់ដំណឹងទុកជាមុនដល់អ្នកផ្ញើទំនិញ ឬអ្នកទទួលទំនិញបញ្ញើ ។
- ការទទួលខុសត្រូវ
- ការទទួលខុសត្រូវរបស់យើងទាក់ទងនឹងការដឹកជញ្ជូនណាមួយត្រូវបានកំណត់ចំពោះការបាត់បង់និងការខូចខាតដោយផ្ទាល់ និងសំណងអតិបរិមា មិនលើសពី ៧៥ដុល្លាអាមេរិច ក្នុងមួយបញ្ញើ។ លុះត្រាតែ មានការបញ្ជាក់ផ្សេងពីការព្រមព្រៀងជាលាយលក្ខណ៍អក្សរទៅវិញទៅមករវាងភាគីទាំងពីរ (អ្នកផ្ញើ និងពួកយើង) អ្នកផ្ញើ ត្រូវបង់ថ្លៃធានារ៉ាប់រងលើ ទំនិញនោះ។
- យើងនឹងមិនទទួលខុសត្រូវរាល់កាលៈទេសៈដូចខាងក្រោម៖
- រាល់ការបាត់បង់ឬខូចខាតនៃផ្នែកណាមួយនៃមុខទំនិញដែលមានបានចែងនៅក្នុងផ្នែកទី ៣.១ ។
- រាល់ការបាត់បង់ឬខូចខាតដែលបានកើតចេញពីការពន្យាពេលដឹកជញ្ជូនដោយទំនិញផ្សេងៗ
- រាល់ការបាត់បង់ឬខូចខាតដែលបានកើតចេញពីកាលៈទេសៈណាមួយដែលពួកយើងមិនអាចគ្រប់គ្រងបាន (សម្ដៅទៅផ្នែកទី ១៦) ឬ
- រាល់ការបាត់បង់ឬខូចខាតដោយប្រយោល ។
- កាកាលៈទេសៈមិនអាចគ្រប់គ្រងបាន
- យើងមិនទទួលខុសត្រូវចំពោះការបាត់បង់ឬការខូចខាតណាមួយដែលកើតឡើងចេញពីកាលៈទេសៈដែលហួសពីការគ្រប់គ្រងរបស់យើងទេ ។ ទាំងនេះគឺរួមបញ្ចូល ប៉ុន្តែមិនត្រូវបានកំណត់ចំពោះ៖
- ការខូចខាតនៃទិន្នន័យដោយសារតែផលប៉ះពាល់នៃការដឹកជញ្ជូនទំនិញផ្សេងទៀត ។
- រាល់សកម្មភាពទាំងឡាយណាដែលកើតឡើងចេញពីបុគ្គលដែលមិនមានជាប់ទាក់ទងនឹងពួកយើង ដូចជាអ្នកផ្ញើទំនិញ អ្នកទទួលបញ្ញើ ភាគីទី៣ណាមួយឬមន្រ្តីរាជរដ្ឋាភិបាល -ល-។
- កាលៈទេសៈដែលកើតឡើងទាំងបង្ខំ ឬមិនបានព្រៀងទុកជាមុន ដូចជាសង្គ្រាម រដ្ឋប្រហារ ការបះបោរ ភេរវកម្ម ការចាប់ចំណាប់ខ្មាំង ការបំផ្ទុះគ្រាប់បែក ឬការប្រើប្រាស់សព្វាវុធ កូដកម្មឬគ្រោះមហន្តរាយនានា -ល- ។
- របៀបធ្វើការទាមទារសំណង
- ប្រសិនបើអ្នកធ្វើការទាមទារសំណងនៃការខូចខាត ឬការបាត់បង់ផ្នែកណាមួយទៅលើទំនិញ លោកអ្នកត្រូវតែបំពេញ ពាក្យទាមទារសំណងជាលាយលក្ខណ៍អក្សរ មក Kerry Express ក្នុងរយៈពេលដប់បួន (14) ថ្ងៃបន្ទាប់ពីទទួលបានទំនិញ ។
- ប្រសិនបើអ្នកធ្វើការទាមទារសំណងទៅលើការខាតបង់នៃដែលបានបាត់បង់លោកអ្នកត្រូវតែបំពេញ ពាក្យទាមទារសំណងជាលាយលក្ខណ៍អក្សរ មក Kerry Express ក្នុងរយៈពេលដប់បួន (14) ថ្ងៃបន្ទាប់ពីបានទទួលការបញ្ជាក់ច្បាស់លាស់អំពីការបាត់បង់។
- ពាក្យទាមទារសំណងមួយគឺកំណត់អាចបំពេញបានតែមួយបញ្ញើ។
- អ្នកត្រូវបានតម្រូវអោយប្រគល់ឯកសារដែលមានចែងដូចខាងក្រោម ដើម្បីធ្វើការទាមទារសំណងៈ
- បំពេញទាំងស្រុងព័ត៌មានក្នុង ឯកសារទាមទារសំណង (ដែលរកបានជាមួយក្រុមការងាររបស់ Kerry Express ឬក៏អាចទាយយកបានពីទីនេះ Download Claim Form)
- ច្បាប់ថតចំលងអត្តសញ្ញាណប័ណ្ណ(សំរាប់ជនជាតិខ្មែរ) រឺលិខិតឆ្លងដែន (សំរាប់ជនជាតិបរទេស)
- ឯកសារបញ្ជាក់អំពីតម្លៃ ឧៈ វិក័យប័ត្របង់ប្រាក់, កំណត់ត្រាប្រតិបត្តិការធនាគាររួមគ្នាជាមួយនឹងការផ្សព្វផ្សាយនៅលើគេហទំព័រ។ ល។
- ប្រសិនបើការទាមទារនោះក្នុងនាមតំណាងក្រុមហ៊ុនណាមួយ នោះគឺតម្រូវអោយភ្ជាប់មកជាមួយនូវច្បាប់ថតចម្លងនៃវិញ្ញាប័ណប័ត្រក្រុមហ៊ុន។
- ប្រសិនបើការទាមទារសំណងសម្រាប់ទំនិញដែលមានការខូចខាត ត្រូវភ្ជាប់មកជាមួយនូវរូបភាពខូចខាតរបស់មុខទំនិញនោះ រួមជាមួយនឹងសម្ភារៈនិង របៀបនៃការវ៉ិចខ្ចប់មកជាមួយ ។
- យើងនឹងមិនធ្វើការទូរទាត់សំណងណាមួយឡើយ លុះត្រាតែអ្នកផ្ញើបានធ្វើការបង់ប្រាក់ចំពោះថ្លៃដឹកគ្រប់ចំនួនរួចរាល់។
- យើងសូមរក្សាសិទ្ធិក្នុងការយកទំនិញដែលខូចខាតពីអតិថិជន ក្រោមលក្ខខណ្ឌនៃសំណងទូរទាត់រួចរាល់។
- ច្បាប់គ្រប់គ្រង
លក្ខខណ្ឌទាំងស្រុងត្រូវបានគ្រប់គ្រងដោយច្បាប់នៃព្រះរាជាណាចកម្ពុជា ហើយភាគីនានាត្រូវបញ្ជូនទៅតុលាការយុត្តាធិការផ្តាច់មុខនៃព្រះរាជាណាចក្រកម្ពុជា។
KERRY EXPRESS (CAMBODIA) CO., LTD
ផ្លូវជាតិលេខ2 សង្កាត់ព្រែកកំពិស ខណ្ឌសែនសុខ រាជធានីភ្នំពេញ 12150
លក្ខខណ្ឌ | តាមដាន| ទំនាក់ទំនង 069 730 730